Sopresa Inolvidable

13:56



Sueter/ Sweater: C&A(2009)
Playera/ T-shirt: ZARA(2009)
Jeans: Bershka (2009)
Tennis: Keds (2010)
Bolsa/Bag: Vintage(era de mi mama/ was from my mom)


Esta foto Fue en Octubre del 2010! Estaba en Guanajuato! Fui a visitar las minas asi que quize algo comodo. Ese mismo dia recibi una gran sorpresa! mi novio fue hasta Guanajuato porque cumpliamos 6 meses! Fue algo increible.. Se puso de acuerdo con una amiga para que todo saliera de acuerdo al plan. Me tuvieron muchisimo tiempo dando vueltas "buscando un cajero" hasta que llego mi gran sorpresa! Ese momento esta dentro d los 10 mejores :)



This picture was in October 2010! I was in Guanajuato,Gto. ! I went to the mines that why i want to wear something comfortable. Hours later I received a big surprise! My boyfriend went to Guanajuato 'cause we fulfill 6 months! It was incredible .. He agreed with a friend that everything would go according to plan. I had a very long time walking around "looking for a cashier" until I get my surprise! That time is within the top 10 :)

You Might Also Like

0 comentarios

INSTAGRAM