Polka Dots Skirt

1:21

Photobucket


Ayer realmente no hice mucho. Estuve en mi casa toda la mañana disfrutando del aire acondicionado ya que hace demasiado calor. Mas tarde fui a darle clases a mi sobrina (como les dije en alguna de mis otras publicaciones le doy clases de computación) y volví a mi casa. Todo pintaba a que no haria nada, pero al final salieron los planes. Fui a Barra Bar como cada Jueves y estuve disfrutando con mis amigos de un buen momento.

Yesterday I really did not do too much. I was at home all morning enjoying the air-conditioning 'cause outside is so hot. Later I went to my aunt's house to give some computer lessons to my niece (as I said in one of my other publications I give her computer classes) and then I went home. Everything looked like I would do nothing, but eventually the plans came out. I went to "Barra bar" like every Thursday and I had a good time with my friends.





Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket



T-shirt/Playera: Aeropostale
Skirt/Falda: LOB
Belt/Cinturon: Todo Moda (TM)
Bag/Bolsa: Westies
Watch/Reloj: Geneva
Heels/Tacones: Bamboo

You Might Also Like

0 comentarios

INSTAGRAM