Green Sweater!

21:05

Photobucket

El dia de hoy fue como cualquier otro, fui a la escuela, regrese a casa a comer, vi a mi novio y a una amiga que tenia muchisimo que no veia (desde mi graduacion para ser exactos). Fuimos al cine ella, otra amiga y yo. Vimos " Crazy, stupid love" me encanto. Sobre el outfit, trato de estar lo mas comoda posible porque con este mismo me voy a la universidad, por la mañana hacia frio asi que por eso utilize un sueter. ¿Que les parece? ¿Les gusta? Gracias por seguir el blog!



Today was an ordinary day, I went to school, then I came back home to have meal, I saw my boyfriend and a friend that I haven't seen her in a lot of time (actually since my prom). We went to the movies. We watched "Crazy Stupid Love" I just love it. About the outfit, I tried to be the most comfortable possible because with this outfit I go to college. At morning was a little cold so that's why I wore a sweater. What do you think? Do you like it? Thanks for follow the blog!



Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

T-shirt/Playera: Bershka
Jeans/Pantalones: Bershka
Belt/Cinto: Bershka
Bag/Bolsa: Bershka
Sweater/Sueter: Old Navy
Flats/Balerinas: Pull&Bear
Watch/Reloj: Geneva

You Might Also Like

0 comentarios

INSTAGRAM