Ordinary dayy..

18:43

Photobucket

El día de ayer fue un día muy tranquilo. Como todos los demás, fui a la escuela, en donde pase la gran parte del tiempo. Después fui a comer a casa de mi novio, comimos un rico 'subway'. Más tarde regresé a casa donde pase el resto del día haciendo tareas. Sobre mi outfit, quise hacerlo sencillo, me gusto la manera de como se ve la blusa con el pantalón. ¿Qué opinan? ¿Les gusta? Un beso a todas.

Yesterday was a very calm day. As every day, I went to school, where I spent a big part of my day. Then I went to have meal to my boyfriend’s home. We ate a delicious subway. Later I came back home and I spent the rest of the day doing homework. About my outfit, I wanted something simple. I liked the way how it look. What do you think? Do you like it? A kiss to all of you.



Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

T-shirt/Playera: Vintage
Pants/Pantalones: Bershka
Flats/Balerinas: Pull&Bear
Glasses/Lentes: Ray Ban

You Might Also Like

0 comentarios

INSTAGRAM