Print

20:39

 photo IMG_6559-1.jpg

WHAT I AM WEARING:

T-shirt: Vintage
Jeans: Pull & Bear
Bag: Westies
Boots: Vintage
Glasses: Ray Ban
Watch: CASIO

Ya estoy empezando a oler el comienzo de la rutina otra vez, estoy en mis ultimos dias de vacaciones y mis looks diarios van a comenzar a tener mas seguimiento todos los dias. Este look lo utilice solo para ir a comprar unas telas que necesitaba para unos vestidos. Asi que utilice lo mas casual y comun, unos jeans y para resaltar los labios de color. Como ya saben tengo una obsecion por los labios en colores fuertes asi que no podian faltar. Que les parece? Les gusta?

__________________

My vacations are almost over, I think it's time 'cause I've been in vacation almost 2 months. This outfit I wore it to do some dilingies and shopping. As you already know I'm obssesed with the red-wine and similar colors lipsticks, and obviously they can't be out in my outfit. What do you think? Do you like it?


 photo IMG_6570-1.jpg


 photo IMG_6579-1.jpg

 photo IMG_6566-1.jpg

 photo IMG_6578-1.jpg

 photo IMG_6577-1.jpg

 photo IMG_6580-1.jpg

 photo IMG_6581-1.jpg

 photo IMG_6582-1.jpg

You Might Also Like

0 comentarios

INSTAGRAM