Black Black Black

0:03


WHAT I AM WEARING / LO QUE ESTOY USANDO:
Leggings: STOP
T-shirt/Playera: ZARA
Glasses: RayBan
Bag/Bolsa: Mexican Market/Mercado Mexicano

Hoy les estoy mostrando un look de los mas simple y casual, es algo que puedes utilizar para hacer compras, ir a la escuela, hacer tus mandados y demas. Me encanta vestirme de negro pero siempre es bueno darle un toque de color, en este caso quise utilizar algo que me gustaria que volviera a estar en tendencia. Esas bolsas que utlizas para ir al mercado y meter tus frutas o verduras creo que pueden hacer una muy buena combinacion con tu look y darle un toque fashion sabiendola combinar. Que opinas del look?  Te gusta? 

______________

Today Im posting a very simple look. This outfit you can wear it to go to do some dilingies or go to school, or maybe to go shopping. I really love to wear black clothes but is important to add it some brightness with something colorful, in this case I am wearing a bag that here in Mexico we use most of the time to carry our food in the market. You can buy one of this bags in any mexican market. I think they look cool and it can be a total trend. What do you think about the look?






You Might Also Like

0 comentarios

INSTAGRAM