Casual

20:45


WHAT I AM WEARING / LO QUE ESTOY USANDO:
T-shirt: ZARA
Jeans: Pull & Bear
Boots/Botas: INCLOTHES
Watch/Reloj: CASIO
Bag/Bolsa: Hecha por mi / Made by me
Glasses/Lentes: RayBan 


Hola chicas! Felices Fiestas! Espero que la hayan pasado de maravilla con toda su familia y seres queridos. Por fin estoy de regreso y hoy les traigo un look casual pero que se ve como decimos aquí en México "arregladito" este es un look que puedes utilizar para ir a comer con tus amigas, ir al cine, ver a tu novio y demas. Creo que unas buenas botas de tacon cambian todo tu look por completo, ademas de que el labial hace que te veas arreglada y realce tu look. Que opinas al respecto, te gusta? 
Un abrazo enorme a todas!

_________________

Hi girls! Happy Holidays! I hope you had a great time with all your family and all the people you love. Im back after a long time of holiday vacations. Finally! This look is casual but is something you can wear to go to have some lunch with your friends or with your boyfriend. I think that a good pair of boots with heels make the difference in your look. Perhaps not only the boots, the lipstick you wear can make your look better. So, what do you think about the look?








You Might Also Like

1 comentarios

  1. Gorgeous casual and chic outfit hun!

    Thanks for your message on IFB! Would love for you to check out my newly launched website CH1K.com

    Helen xx
    http://CH1K.com

    ResponderEliminar

INSTAGRAM