FLORAL

12:25


WHAT I AM WEARING/LO QUE ESTOY USANDO:
Leggings: Forever 21
Tank Top: Forever 21
Florar Vest: Vintage
Bag: Elizabeth Arden
Watch: Tomas Sabo
Glasses: RayBan

 ¡Bienvenida la primavera! Desde hace unos cuantos dias la primavera entro, es momento de sacar todos los estampados, colores claros y demas. La verdad es que soy demasiado amante del negro, entonces me es un poco imposible andar de colores, pero para mi,lo mejor, es solo dar ese toque de color, como en este caso con el kimono-bata floral. 
Esto lo use para un dia tranquilo, ir a comer con mi novio y pasar el rato. 
¿Que les parece el look? ¿Les gusta?

________________________

Welcome Spring! Since some days ago spring has come, is time to take out all our print clothes and spring clothes. The truth is that I really really love black, so I can't use a lot of color. The best thing for me is to give that touch of color with make up or like in this case, with one piece of clothing. I wore this to go to have some lunch with my boyfriend and hangout with him.
What do you think about the look? Do you like it? 






You Might Also Like

0 comentarios

INSTAGRAM